Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Kuo, Shu Hua"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KUO, SHU-HUA, 郭淑華
105
The main purpose of this study is to investigate the possible mechanism affecting well-being of adolescence. By referring to the literature, ten hypotheses and a structural equation model are developed based on the interrelationship among fo
The main purpose of this study is to investigate the possible mechanism affecting well-being of adolescence. By referring to the literature, ten hypotheses and a structural equation model are developed based on the interrelationship among fo
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/25814900721800017703
Autor:
KUO,SHU-HUA, 郭淑華
105
The government has implemented the e-learning program for civil servants and adopted relevant policies to promote the implementation since 2006. It is expected to boost the use of online learning by means of various policies and programs to
The government has implemented the e-learning program for civil servants and adopted relevant policies to promote the implementation since 2006. It is expected to boost the use of online learning by means of various policies and programs to
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/09520924233231712458
Autor:
Kuo, Shu Hua, 郭淑華
104
Motivation has been argued as one of the main affective factors for successful learning. Many studies have suggested that intrinsic motivation may be the key element for autonomous, persistent and successful learning (Ratelle et al., 2004).
Motivation has been argued as one of the main affective factors for successful learning. Many studies have suggested that intrinsic motivation may be the key element for autonomous, persistent and successful learning (Ratelle et al., 2004).
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/du7ym9
Autor:
Lan, Ye-Shun, Chen, Chia-Ju, Kuo, Shu-Hua, Lin, Yen-Hui, Huang, Angus, Huang, Jing-Yue, Hsu, Pin-Jui, Cheng, Cheng-Maw, Jeng, Horng-Tay
Publikováno v:
ACS Nano; 20240101, Issue: Preprints
Publikováno v:
International surgery. 94(2)
A 4-year-old girl presented with pain and disability of right side hip of about 1-week duration. High-grade fever and upper respiratory tract infection were also noted. A pelvic computed tomography scan showed a dislocated hip accompanied by a huge i
Autor:
Kuo, Shu-Hua, 郭淑華
95
This study investigates the information literacy and web-based learning willingness of officials in Taipei City District Offices. The information literacy includes abilities to realize information, to obtain information, to evaluate informati
This study investigates the information literacy and web-based learning willingness of officials in Taipei City District Offices. The information literacy includes abilities to realize information, to obtain information, to evaluate informati
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/09867037932763267852