Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Kuo, Nai‐Cheng"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuo, Nai-Cheng, Stanley, Keonna
Publikováno v:
Journal of Humanistic and Social Studies. 13(1):143-158
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1043886
Autor:
Yang, Yu-Fen, Kuo, Nai-Cheng
Publikováno v:
In System June 2020 90
Autor:
Kuo, Nai-Cheng1 (AUTHOR) nkuo@augusta.edu, Kawaguchi, Tomohiro2 (AUTHOR), Yang, Yu-Fen3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Experiential Education. Dec2021, Vol. 44 Issue 4, p346-362. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuo, Nai-Cheng1 (AUTHOR) nkuo@augusta.edu, Kubicki, Josette M.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
New Review of Children's Literature & Librarianship. Apr-Nov2022, Vol. 28 Issue 1/2, p41-53. 13p.
Autor:
Kuo, Nai-Cheng, Ramsey, Jennifer
Publikováno v:
Curriculum & Teaching; 2021, Vol. 36 Issue 2, p59-71, 13p
Autor:
Gilbert, Kristen A., Kuo, Nai-Cheng
The purpose of this article is to address ethical, legal, and pedagogical issues in the use of edTPA, a mandatory and consequential assessment required for teacher candidates in many states. We discuss issues such as the cost of edTPA, implicit bias
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2fe2e2cfe857ac1f085b10939eeea3c2
Autor:
Kuo, Nai-Cheng1 (AUTHOR) kuonaicheng@gmail.com
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Jul2015, Vol. 47 Issue 7, p647-660. 14p.