Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"Kuo, L.H."'
Publikováno v:
In Engineering Analysis with Boundary Elements October 2022 143:331-339
Publikováno v:
In Engineering Analysis with Boundary Elements 1 July 2021 128:58-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 71, p 03001 (2016)
The purpose of this study was to identify whether an open ceremony affects on-line learning platform account keeping behavior. This is a longitudinal non-experimental study. Total 9959 user accounts on a e-learning server since 2009 were reviewed. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a191ae29f70544d181f302138450e4c2
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 71, p 03003 (2016)
The purpose of this study was to verify a model of user’s satisfaction of an e-learning environment based upon platform using behaviors. This is a non-experimental study. The data was collected from system management logs and users satisfaction sur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5de390ffdb584a938a2e3b97d9191d92
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 71, p 03002 (2016)
The purpose of this study was to explore effects of different roles on learning satisfaction. For better hosting a e-learning service, there is a need to understand user’s satisfaction of the learning service. Data was collected from an on-line lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5cc46a7b9e04b31a588f2f7ef0889e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Value in Health November 2014 17(7):A776-A776
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.