Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Kunze, Johanna"'
Autor:
Weidner, Kerstin, Galle, Michaela, Bittner, Antje, Kunze, Johanna, Weber, Christina, Croy, Ilona, Junge-Hoffmeister, Juliane
Publikováno v:
Zeitschrift für Psychosomatische Medizin und Psychotherapie, 2017 Jan 01. 63(2), 176-188.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26384679
Autor:
Rote, Jonas, Alice-Mai-Ly Dingelstadt, Aigner, Annette, Bauer, Michael, Fiebig, Jana, König, Barbara, Kunze, Johanna, Pfeiffer, Steffi, Pfennig, Andrea, Quinlivan, Esther, Simhandl, Christian, Stamm, Thomas J
Supplemental material, 2018_Supplement_table_III_ for Impulsivity predicts illness severity in long-term course of bipolar disorder: A prospective approach by Jonas Rote, Alice-Mai-Ly Dingelstadt, Annette Aigner, Michael Bauer, Jana Fiebig, Barbara K
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::245f959cd96243cdc50291006a1bab16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ost-Probleme, 1953 Mar . 5(13), 524-525.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44922670
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quinlivan, Esther, Rote, Jonas, Dingelstadt, Alice-Mai-Ly, Fiebig, Jana, Stamm, Thomas J., Bauer, Michael, Pfeiffer, Steffi, Pfennig, Andrea, Aigner, Annette, König, Barbara, Kunze, Johanna, Simhandl, Christian
Publikováno v:
Australian & New Zealand Journal of Psychiatry; Sep2018, Vol. 52 Issue 9, p876-886, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie; January 2006, Vol. 20 Issue: 4 p261-268, 8p
Publikováno v:
Juristenzeitung; 2021, Vol. 76 Issue 11, p350-361, 12p
Autor:
Banscherus, Ulf
Publikováno v:
Bildung und Erziehung; Dec2019, Vol. 72 Issue 4, p379-398, 20p