Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Kunz, Tanja"'
Autor:
Kunz, Tanja1 (AUTHOR) tanja.kunz@gesis.org, Daikeler, Jessica1 (AUTHOR), Ackermann-Piek, Daniela2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Jan2024, Vol. 66 Issue 1, p14-26. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kunz, Tanja
In Web surveys, rating scales measuring the respondents’ attitudes and self-descriptions by means of a series of related statements are commonly presented in grid (or matrix) questions. Despite the benefits of displaying multiple rating scale items
Externí odkaz:
https://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/5151/7/Kunz_2015_Rating_scales_in_web_surveys.pdf
Publikováno v:
Comparative Population Studies - Zeitschrift für Bevölkerungswissenschaft, 48, 281-306, Family Research and Demographic Analysis - New Insights from the German Family Demography Panel Study (FReDA)
Dyadic surveys aim to interview pairs of respondents, such as partners in a relationship. In dyadic surveys, it is often necessary to obtain the anchors' consent to contact their partners and invite them to a survey. If the survey is operated in self
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/89042
Publikováno v:
International Journal of Market Research, OnlineFirst, 1-13
In this research note, we address the potentials of using interviewer-observed paradata, typically collected during face-to-face-only interviews, in mixed-mode and innovative data collection methods that involve an interviewer at some stage (e.g., du
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87043
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.