Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Kunkwenzu, Esthery"'
Professional experiences of beginning home economics teachers in Malawi : a grounded theory approach
Autor:
Kunkwenzu, Esthery Dembo
Thesis (PhD (Curriculum Studies))--University of Stellenbosch, 2007.
This dissertation is an interpretive analysis of the professional experiences of six beginning Home Economics teachers in Malawi. The specific aim of the study was to explore t
This dissertation is an interpretive analysis of the professional experiences of six beginning Home Economics teachers in Malawi. The specific aim of the study was to explore t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10019.1/1408
Autor:
Velempini, Kgosietsile, Lotz-Sisitka, Heila, Kulundu, Injairu, Maqwelane, Lwanda, James, Anna, Mphepo, Gibson, Dyantyi, Phila, Kunkwenzu, Esthery
Publikováno v:
Southern African Journal of Environmental Education, Volume: 38, Issue: 1, Pages: 1-22, Published: 2022
Southern African Journal of Environmental Education; Vol. 38 (2022)
Southern African Journal of Environmental Education; Vol. 38 (2022)
Since 2019, the COVID-19 pandemic has posed challenges to but also highlighted the urgent need for transforming education for sustainable futures. The purpose of this article is to share insights gained from a southern African study on intersecting i
Publikováno v:
IAFOR Journal of Education; 2021, Vol. 9 Issue 1, p95-111, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.