Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Kunina‐Habenicht, Olga"'
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2024 83
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2021 100
Autor:
Kunina-Habenicht, Olga
Kognitive Diagnosemodelle (DCMs) sind konfirmatorische probabilistische Modelle mit kategorialen latenten Variablen, die Mehrfachladungsstrukturen erlauben. Sie ermöglichen die Abbildung der Kompetenzen in mehrdimensionalen Profilen, die zur Erstell
Externí odkaz:
http://edoc.hu-berlin.de/18452/16831
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; Jul2024, Vol. 40 Issue 4, p331-340, 10p
Autor:
Syskowski, Sabrina1 (AUTHOR) syskowski@ph-karlsruhe.de, Kunina‐Habenicht, Olga2 (AUTHOR) olga.kunina-habenicht@tu-dortmund.de, Ducci, Matthias1 (AUTHOR) ducci@ph-karlsruhe.de, Wagner, Ingo3 (AUTHOR) ingo.wagner@kit.edu
Publikováno v:
Chemkon - Chemie Konkret. Sep2022, Vol. 29 Issue 6, p639-645. 7p.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p01-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Opper, Elke1 (AUTHOR) elke.opper@ph-karlsruhe.de, Kunina-Habenicht, Olga1,2 (AUTHOR), Oriwol, Doris1,3 (AUTHOR), Hanssen-Doose, Anke1 (AUTHOR), Krell-Roesch, Janina3 (AUTHOR), Schlack, Robert4 (AUTHOR), Worth, Annette1 (AUTHOR), Woll, Alexander3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 2/8/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.