Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Kunchamboo, Vimala"'
Autor:
Tjiptono, Fandy, author, Khan, Ghazala, author, Yeong, Ewe Soo, author, Kunchamboo, Vimala, author
Publikováno v:
The New Generation Z in Asia: Dynamics, Differences, Digitalisation
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kunchamboo, Vimala1 (AUTHOR) vimala.kunchamboo@ntu.ac.uk, Little, Vicki Janine2 (AUTHOR), Cheah, Stephanie Kay Ann3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Jun2023, Vol. 43 Issue 2, p255-273. 19p.
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2017 74:126-132
Autor:
Kunchamboo, Vimala, Little, Vicki
Publikováno v:
Journal of Ecotourism; Dec2023, Vol. 22 Issue 4, p502-517, 16p
Autor:
Kunchamboo, Vimala1 (AUTHOR) vimala.kunchamboo@monash.edu, Lee, Christina Kwai Choi2 (AUTHOR), Brace-Govan, Jan3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Sep2021, Vol. 41 Issue 3, p484-505. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kunchamboo, Vimala1, Lee, Christina K. C.1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2012, Vol. 40, p395-402. 8p.
Autor:
Kunchamboo, Vimala
This research explores consumer representations of nature, motives to associate with nature and its implications on ecological worldviews and responsible consumption attitudes and behaviour. This study addresses the lack of theoretical explanation in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::22e9b58992640ca986f92661ad193876
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2020, Vol. 48, p38-42. 5p.