Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Kulikova, Tatyana I."'
Autor:
Kulikova, Tatyana I.
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 9, Iss 3, Pp 203-216 (2016)
In the modern world, the environment of any educational institution represents a spectrum of ethnic groups and subcultures: a multicultural educational environment. Pupils who are aware of their national identity often demonstrate intolerance toward
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a021fa886bf94492ae32d14f9e1ad5ce
Autor:
Yudin, Vladimir V.1,2 (AUTHOR), Kulikova, Tatyana I.2 (AUTHOR), Morozov, Alexander G.2 (AUTHOR), Egorikhina, Marfa N.1 (AUTHOR), Rubtsova, Yulia P.1 (AUTHOR), Charykova, Irina N.1 (AUTHOR), Linkova, Daria D.1 (AUTHOR), Zaslavskaya, Maya I.1 (AUTHOR), Farafontova, Ekaterina A.1 (AUTHOR), Kovylin, Roman S.2 (AUTHOR) roman@iomc.ras.ru, Aleinik, Diana Ya.1 (AUTHOR), Chesnokov, Sergey A.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Polymers (20734360). Feb2024, Vol. 16 Issue 3, p379. 20p.
Autor:
Fagin, Anatolii A., Balashova, Tatyana V., Kusyaev, Dmitrii M., Kulikova, Tatyana I., Glukhova, Tatyana A., Makarenko, Natalya P., Kurskii, Yurii A., Evans, William J., Bochkarev, Mikhail N.
Publikováno v:
In Polyhedron 2006 25(5):1105-1110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KULIKOVA TATYANA I., MALIY DMITRY V.
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of the art.
Today computer games occupy a significant place in children’s lives and fundamentally affect the process of the formation and development of their personalities. A number of present-day researchers assert that computer games have a developmental ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.