Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Kul’chin, Yu. N."'
Autor:
Kul'chin, Yu. N.1 (AUTHOR) kulchin@iacp.dvo.ru, Gribova, V. V.1 (AUTHOR) gribova@iacp.dvo.ru, Timchenko, V. A.1 (AUTHOR) vadim@dvo.ru, Polonik, M. V.1 (AUTHOR) polonik@mail.ru, Pivovarov, D. S.1 (AUTHOR) diamante_gdi-1@mail.ru, Yatsko, D. S.1 (AUTHOR) d.s.yatsko@mail.ru, Nikiforov, P. A.1 (AUTHOR) nikiforovpa@gmail.com, Nikitin, A. I.1 (AUTHOR) anikitin@iacp.dvo.ru
Publikováno v:
Automation & Remote Control. Jan2022, Vol. 83 Issue 1, p138-152. 15p.
Autor:
Zhevtun, I. G., Kabanov, V. V., Gordienko, P. S., Kul'chin, Yu. N., Nikitin, A. I., Yarusova, S. B., Kuryavyi, V. G.
Publikováno v:
Inorganic Materials: Applied Research; Aug2023, Vol. 14 Issue 4, p1130-1137, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Technical Physics Letters. Dec2018, Vol. 44 Issue 12, p1211-1214. 4p.
Autor:
Zhevtun, I. G., Kabanov, V. V., Gordienko, P. S., Kul’chin, Yu. N., Nikitin, A. I., Yarusova, S. B., Kuryavyi, V. G.
Publikováno v:
Inorganic Materials: Applied Research; August 2023, Vol. 14 Issue: 4 p1130-1137, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhevtun, I. G., Gordienko, P. S., Kul'chin, Yu. N., Subbotin, E. P., Yarusova, S. B., Golub, A. V., Yudakov, A. A., Ivanenko, N. V.
Publikováno v:
Inorganic Materials: Applied Research; Jan2021, Vol. 12 Issue 1, p230-235, 6p