Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Kuhn, Michelle"'
Autor:
Olson, Heather Carmichael, Kuhn, Michelle, Trevino, Cindy Ola, Myers, Julianne, Byington, Nora, O’Connor, Audrey, Chew, Brandi, Montague, Rachel
Publikováno v:
Child Welfare, 2023 Jan 01. 101(3), 77-106.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48752731
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meade, Karen, Kreuz, Bridgette, Sinnott, Loraine, Kuhn, Michelle, Potts, Barbara, Ring, Lindsay, Brown, Carlton G.
Publikováno v:
Clinical Nurse Specialist: The Journal for Advanced Nursing Practice; Jan/Feb2025, Vol. 39 Issue 1, p29-34, 6p
Autor:
Gevarter, Cindy, O'Reilly, Mark F., Sammarco, Nicolette, Ferguson, Raechal, Watkins, Laci, Kuhn, Michelle, Sigafoos, Jeff
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2018 Jun 01. 53(2), 222-238.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26495271
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Characterizing physical activity in children with ADHD and comparing subjective report to actigraphy
Autor:
Wholly, Deirdre, Tran, Nguyen, Schoenfelder-Gonzalez, Erin, Kuhn, Michelle, Hsu, Albert, Ola, Cindy, Stein, Mark, Sasser, Tyler, Mendoza, Jason, Tandon, Pooja
Background: Physical activity (PA) is recommended for children with ADHD to improve symptoms and reduce risk of negative health outcomes. Many studies use subjective report of PA for convenience, but there is limited understanding of how these measur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::49aa7469970bafe358f91880ca41122d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.