Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Kuhn, Laura"'
Autor:
Soliday Hong, Sandra L., Legette, Kamilah B., Kuhn, Laura, Zgourou, Eleni, Kainz, Kirsten, Yazejian, Noreen, Iruka, Iheoma U.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2023 64:186-198
Autor:
Bingham, Gary, Carpenter, Kim, Cobo-Lewis, Alan, Encinger, Amy, Fender, Jodi, Green, Sheridan, Greenfield, Daryl, Jones Harden, Brenda, Horm, Diane, Jackson, Barbara, Jackson, Todd, Raikes, Helen, Rasher, Sue, Rasher, Sarah, Resnick, Gary, Spieker, Susan, Stoiber, Karen, Sweet-Darter, Mary, Tokarz, Stephanie, Walker, Dale, White, Lisa, Wilcox, Jeanne, Bryant, Donna, Yazejian, Noreen, Jang, Wonkyung, Kuhn, Laura, Hirschstein, Miriam, Soliday Hong, Sandra L., Stein, Amanda
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2023 65:159-169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuhn, Laura Ruth.
Thesis (M.A. Sc.)--University of Toronto, 2005.
Source: Masters Abstracts International, Volume: 44-02, page: 0958.
Source: Masters Abstracts International, Volume: 44-02, page: 0958.
Autor:
Yazejian, Noreen ⁎, Bryant, Donna M., Kuhn, Laura J., Burchinal, Margaret, Horm, Diane, Hans, Sydney, File, Nancy, Jackson, Barbara
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2020 53:425-440
Autor:
Kuhn, Laura A.
Thesis (M.A.) -- University of Maryland, College Park, 2004.
Thesis research directed by: Counseling and Personnel Services. Title from t.p. of PDF. Includes bibliographical references. Published by UMI Dissertation Services, Ann Arbor, Mich. Al
Thesis research directed by: Counseling and Personnel Services. Title from t.p. of PDF. Includes bibliographical references. Published by UMI Dissertation Services, Ann Arbor, Mich. Al
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1903/1843
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology June 2018 170:30-44
Publikováno v:
In Journal of School Psychology April 2018 67:119-133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology August 2016 148:20-34