Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Kuger, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessing contexts of learning world-wide: An international perspective, 229-253
STARTPAGE=229;ENDPAGE=253;TITLE=Assessing contexts of learning world-wide
STARTPAGE=229;ENDPAGE=253;TITLE=Assessing contexts of learning world-wide
Assessing students’ personal characteristics, as well as the structures and processes of teaching and learning, is an integral part of the Programme for International Student Assessment (PISA). Providing input for solid evidence-based educational p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::cb90e15ef1d69428f3e049830f1cf9b1
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/57eec516-5d93-47d6-a928-5039418b0c8b
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/57eec516-5d93-47d6-a928-5039418b0c8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.