Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Kucirkova, Lenka"'
Autor:
Kučírková, Lenka
The dissertation deals with the experimental research that examines the effectiveness of the ESP e-learning course of Business English in comparison with the method of face-to-face instruction. The literature review has revealed the absence of scient
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342261
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 7, Iss 3-4, Pp 80-86 (2014)
The paper deals with ESP e-learning experimental research conducted in the lessons of Business English in winter term of academic year 2012/13. Students were provided with the online study material developed within the grant of the Higher Institution
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa8cd4c2733e491db5d33b571b7809f0
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 4, Iss 4, Pp 197-206 (2011)
The paper deals with the project called Online Study Support for the Subject of Business English within the Fund of Higher Education Development of the Czech Republic. It will be created in the form of a twelve-module course in the Moodle Learning Ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07ce4e981aa04663ab542afdac10cc7c
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Publons
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 3, Iss 2, Pp 54-65 (2010)
Publons
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 3, Iss 2, Pp 54-65 (2010)
This paper deals with the application of freeware modules as a teaching support of Operations Research methods at the Department of Systems Engineering, Czech university of Life Sciences (CULS) Prague. In particular, we concentrated on a linear progr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::358ce9e98d404617110fe7056b00a50c
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85078192613&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85078192613&partnerID=MN8TOARS
Publikováno v:
ResearcherID
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::21143c7958c9f0eb7b77bcbfe0c17262
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000351960900100&KeyUID=WOS:000351960900100
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000351960900100&KeyUID=WOS:000351960900100
Publikováno v:
ResearcherID
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::23b4a262b5100f79928abd28b1571643
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000300799300021&KeyUID=WOS:000300799300021
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000300799300021&KeyUID=WOS:000300799300021
Publikováno v:
ResearcherID
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::101232b3644010f854c44df8b84bfa7a
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000373210600016&KeyUID=WOS:000373210600016
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000373210600016&KeyUID=WOS:000373210600016