Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Kucia, Michał"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Szymura-Tyc, Maja, Kucia, Michał
Publikováno v:
Entrepreneurial Business and Economics Review. 4(4):67-92
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=464245
Autor:
Kucia, Michał
Publikováno v:
Handel Wewnętrzny / Internal Trade. 362(3):206-215
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=564623
Autor:
Kucia, Michał1 michal.kucia@ue.katowice.pl
Publikováno v:
Handel Wewnêtrzny. 2018, Issue 4, p166-175. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KOLNY, BEATA1, KUCIA, MICHAŁ1, KUCHARSKA, BARBARA1, MACIEJEWSKI, GRZEGORZ1, MALINOWSKA, MIROSŁAWA1, WOLNY, ROBERT1
Publikováno v:
Konsumpcja i Rozwój. 2017, Vol. 21 Issue 4, p138-144. 7p.
Autor:
Kucia, Michał1 mkucia@ue.katowice.pl
Publikováno v:
Handel Wewnêtrzny. 2016, Issue 3, p206-215. 10p.
Autor:
Maciejewski, Grzegorz, Malinowska, Mirosława, Kucharska, Barbara, Kucia, Michał, Kolny, Beata
Publikováno v:
European Research Studies; 2021, Vol. 24 Issue 3, p934-948, 15p
Autor:
Mazurek, Grzegorz, Tkaczyk, Jolanta, Kaplan, Andreas M., Kurasiński, Artur, Blasiak, Kevin, Frąckiewicz, Ewa, Małagocka, Karolina, Mielcarz, Paweł, Osiichuk, Dmytro, Wnuczak, Paweł, Prystupa, Kaja, Starostka, Justyna, Constantinescu, Mihaela, Mróz, Bogdan, Plata-Alf, Dagmara, Przegalińska, Aleksandra K., Zembik, Marta, Hajduk, Grzegorz, Mróz-Gorgoń, Barbara, Szymański, Grzegorz, Monika Ratajczyk, Redondo Hernandez, Wendy, Tomczyk, Przemysław, Sobocińska, Magdalena, Górska, Anna, Kall, Jacek, Kaufmann, Hans Ruediger, Manarioti, Agapi, Przybylska, Wiktoria, Kowalczuk, Jessica, Kucia, Michał, Mącik, Radosław, Wolny, Robert
Publikováno v:
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
The book aims to give an insight into the multifacetedness of changes the Internet – referred to here as the digital world – triggers in both theory and practice of marketing and management. The book has been divided into 5 subject areas, i.e. ma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::77c127c61f32a064c4c635dfe093f32d
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/10248
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/10248
Autor:
Kucia, Michał
The purpose of this article is to present the results of the research conducted in April/May 2003 concerning the condition and prospects of electronic commerce in Silesia. The author presents results of this research concerning effectiveness evaluati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2515::aff897d9092c83c3f6d2d356b2e8dfde
https://hdl.handle.net/11089/7456
https://hdl.handle.net/11089/7456