Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"Kubacki K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A International Social Marketing Association (iSMA)2 adoptou esta Declaração de Ética do Marketing Social para apoiar a conduta ética dos profissionais de marketing social, incluindo os praticantes, académicos e estudantes, em todas as áreas da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08fdbf5e1d2a91e216b4d8803a58fd73
La Asociación Internacional de Marketing Social (iSMA) adopta esta “Declaración ética del Mercadeo Social” para apoyar la conducta ética de los profesionales del mercadeo social, incluyendo practicantes, académicos y estudiantes, en todas la
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f603d3e0be16e0343f79110c3994d44
The International Social Marketing Association (iSMA) adopted this Social Marketing Statement of Ethics to support the ethical conduct of social marketing professionals, including practitioners, scholars and students, in all areas of their profession
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21feac4df8dfd278dfc9aa4176c5bfdc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Segmentation in social marketing: Process, methods and application, 161-177
ISSUE=1;STARTPAGE=161;ENDPAGE=177;TITLE=Segmentation in social marketing
ISSUE=1;STARTPAGE=161;ENDPAGE=177;TITLE=Segmentation in social marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6920f0ce7a575c6151fde64aa196203b
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/a6616d08-1009-4c4b-a485-25f47b502fca
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/a6616d08-1009-4c4b-a485-25f47b502fca
Publikováno v:
Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old: Proceedings of the 2013 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, 710-713
STARTPAGE=710;ENDPAGE=713;TITLE=Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science ISBN: 9783319109503
STARTPAGE=710;ENDPAGE=713;TITLE=Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science ISBN: 9783319109503
Signaling theory (Spence, 1973) focuses on using signals as proxies of quality and helps explain how signals reduce uncertainties in pre-purchase decision-making. Signals convey information about a product or producer’s unobservable or indiscernibl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cd58cf80dbe958c4b7ce2a3055847a4d
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-effects-of-source-credibility-and-salience-on-sales-performance-a-study-of-corporate-art-collectors(091238ee-7895-4b8b-a9fd-fd7a83749c75).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-effects-of-source-credibility-and-salience-on-sales-performance-a-study-of-corporate-art-collectors(091238ee-7895-4b8b-a9fd-fd7a83749c75).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hrapkowicz, T, Bisleri, Gianluigi, Kubacki, K, Zembala, Mo, Foremny, J, Przybylski, R, Sokal, A, Kucewicz, E, Nadziakiewicz, P, Kalarus, Z, Zembala, M.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3662::976e2725f503713d3c68742c468bac44
http://hdl.handle.net/11379/160809
http://hdl.handle.net/11379/160809