Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Kučírková, Lenka"'
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 7, Iss 3-4, Pp 80-86 (2014)
The paper deals with ESP e-learning experimental research conducted in the lessons of Business English in winter term of academic year 2012/13. Students were provided with the online study material developed within the grant of the Higher Institution
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa8cd4c2733e491db5d33b571b7809f0
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 4, Iss 4, Pp 197-206 (2011)
The paper deals with the project called Online Study Support for the Subject of Business English within the Fund of Higher Education Development of the Czech Republic. It will be created in the form of a twelve-module course in the Moodle Learning Ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07ce4e981aa04663ab542afdac10cc7c
Autor:
Kučírková, Lenka
The dissertation deals with the experimental research that examines the effectiveness of the ESP e-learning course of Business English in comparison with the method of face-to-face instruction. The literature review has revealed the absence of scient
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342261
Autor:
Navrátilová, Miroslava, Kučírková, Lenka, Stárová, Marta, Beranová, Markéta, Čermáková, Helena
Publikováno v:
Marketing Identity. 5(1/1):176-185
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=680060
Autor:
Kučírková, Lenka, Jarkovská, Martina
Publikováno v:
Teaching English with Technology. 16(2):3-17
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=408424
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jarkovská, Martina, Kučírková, Lenka
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics; Vol 10, No 2 (2020): Vol. 10, No. 2, September 2020; 571-579
Reporting belongs among key features of academic writing, and reporting verbs (RVs) are probably the most explicit way of attributing the content to other sources. For EFL learners, the correct use of RVs is often challenging. While most EFL studies
Autor:
Šrédl, Karel1 (AUTHOR), Kučírková, Lenka1 (AUTHOR), Svoboda, Roman1 (AUTHOR) svobodar@pef.czu.cz
Publikováno v:
Journal of Wine Research. 2017, Vol. 28 Issue 4, p278-293. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.