Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Krystl, P."'
Publikováno v:
CommIT Journal, Vol 15, Iss 1, Pp 19-24 (2021)
In the teaching and learning process, the roles of teachers and students will be balanced if there is good communication between them. However, learning methods from face-to-face to e-learning suddenly prompt the teachers to look for various alternat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f4c6168865e4b1ea01e019bdee8c85d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pálek, R., Rosendorf, J., Šarčevič, S., Ševčík, J., Brzoň, O., Kepková, L., Krystl, P., Brousil, M., Červenková, L., Třeška, V., Liška, V.
Publikováno v:
Surgical Review / Rozhledy v Chirurgii; Dec2022, Vol. 101 Issue 12, p577-583, 7p
Autor:
Marie Šnáblová Fryčová, Milan Kočiřík, Arlette Zikánová, Petr Sysel, Bohumil Bernauer, Vladislav Krystl, Ivan Hüttel, Jiri Hradil, Mladen Eić
Publikováno v:
Adsorption Science & Technology, Vol 23 (2005)
The accessibility of void space in MFI-type zeolite crystals, isolated and embedded in a polyimide (PI) matrix, was studied using optical microscopy coupled with an iodine indicator technique (IIT). IIT was used to estimate the adhesion between the P
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc5a7746021f4e7ea1a655a489dfa41d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AlterNative; December 2018, Vol. 14 Issue: 4 p319-325, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.