Zobrazeno 1 - 10
of 249
pro vyhledávání: '"Kruse, Jan"'
Autor:
Kruse, Jan-Philipp
While New Public Management practices (NPM) have been adopted in academia and higher education over the past two decades, this paper is investigating their role in a specifically socio-philosophical way: The preeminent question is what organization o
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A91410
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A91410/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A91410/attachment/ATT-0/
Autor:
Magomedov, Abakar, Kruse, Jan M., Zickler, Daniel, Kunz, Julius V., Koerner, Roland, Piper, Sophie K., Kamhieh-Milz, Julian, Eckardt, Kai-Uwe, Nee, Jens
Publikováno v:
In British Journal of Anaesthesia September 2024 133(3):500-507
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schroeder, Tim, Kruse, Jan Matthias, Piper, Sophie K., Goettfried, Katharina, Karaivanov, Stoyan, Marcy, Florian
Publikováno v:
In Trends in Anaesthesia and Critical Care April 2023 49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khadzhynov, Dmytro, von dem Berge, Uwe, Muench, Frédéric, Karaivanov, Stoyan, Koerner, Roland, Kruse, Jan M., Zickler, Daniel, Budde, Klemens, Eckardt, Kai-Uwe, Lehner, Lukas J.
Publikováno v:
In Journal of Critical Care February 2022 67:126-131
Autor:
Schroeder, Tim, Kruse, Jan Matthias, Marcy, Florian, Piper, Sophie K., Storm, Christian, Nee, Jens
Publikováno v:
In Journal of Critical Care October 2021 65:49-55
Autor:
Kruse, Jan, Connor, Andy M.
Publikováno v:
EAI Endorsed Transactions on Creative Technologies 2(5) Paper e5 (2015)
Modern films, games and virtual reality applications are dependent on convincing computer graphics. Highly complex models are a requirement for the successful delivery of many scenes and environments. While workflows such as rendering, compositing an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1604.05792
This paper presents a novel approach to procedural generation of urban maps for First Person Shooter (FPS) games. A multi-agent evolutionary system is employed to place streets, buildings and other items inside the Unity3D game engine, resulting in p
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1604.05791