Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Kruger, F.P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kruger, F.P.
Publikováno v:
Koers, Volume: 77, Issue: 2, Pages: 1-1, Published: 2012
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::78cbf6a7ede23747a4fa1832eb28ba3b
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2304-85572012000200022&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2304-85572012000200022&lng=en&tlng=en
Autor:
Dreyer, J.M., Kruger, F.P.
Publikováno v:
Koers, Volume: 76, Issue: 2, Pages: 325-355, Published: 2011
Die artikel bied 'n beskrywing van die metodologiese benade-ring wat in die ontwerp van 'n kurrikulum vir graad 1-3 katki-sante in die Gereformeerde Kerke in Suid-Afrika gevolg is. Die kurrikulumstruktuur moet die katkisante begelei om onder die indr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::19666ea8702b4d8c4dbab7d61bc9667e
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2304-85572011000400006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2304-85572011000400006&lng=en&tlng=en
Autor:
Dreyer, J. M., Kruger, F.P.
This article describes the methodological approach that was used in the design of a curriculum for children in Grades 1-3 in the Reformed Churches in South Africa. The curriculum structure must guide the children to form an impression of and come to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::f90e5e064e6997bf151a35fecc914703
https://hdl.handle.net/10394/16968
https://hdl.handle.net/10394/16968
Autor:
de Wet, F.W., Kruger, F.P.
Publikováno v:
In die Skriflig, Volume: 44, Issue: 1, Pages: 1-26, Published: 2010
Uit die kerklike praksis blyk dat selfs besluite waarvan daar gesê word dat die besluitnemingsproses biddend hanteer is en dat daar aanvaar moet word dat die uitslag 'n aanduiding is van hoe die Gees die vergadering gelei het, met weerstand begroet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::41fded83ee8ad68075dcf39609c02a6e
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2305-08532010000100002&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2305-08532010000100002&lng=en&tlng=en
Autor:
de Wet, F.W, Kruger, F.P.
Publikováno v:
In die Skriflig, Volume: 44, Issue: 2, Pages: 405-428, Published: 2010
In 'n voorafgaande artikel het die navorsers die problematiese praksis rakende kerklike besluitneming ontvou deur te verwys na 'n gebrekkige verrekening van die manier waarop menslike voorkeure en denkraamwerke (antroponome elemente) besluitnemers, s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::fda734516c12de7c88a9b620080c7b46
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2305-08532010000200007&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2305-08532010000200007&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.