Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Kruchinin, D."'
Autor:
Kruchinin, D. Yu.1 (AUTHOR), Paramonova, O. L.1 (AUTHOR) o.l.paramonova@urfu.ru
Publikováno v:
Glass & Ceramics. Jul2020, Vol. 77 Issue 3/4, p157-161. 5p. 7 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kruchinin, D.1 klip3@mail.ru, Paramonova, O.1
Publikováno v:
Glass & Ceramics. May2017, Vol. 74 Issue 1/2, p37-39. 3p. 1 Chart, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Репкин, A. С., Repkin, A. S., Nugmanov, D. T., Perminov, P. V., Seitbekova, L. D., Kruchinin, D. V.
This thesis describes the current status of online learning systems in the world, why they are needed and what are their drawbacks. Then it's described, why you can create the best systems by using STACK, and a little about such a simulator, which is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::a6a61911378ef17b7b919cf32a7fc92c
https://hdl.handle.net/10995/107890
https://hdl.handle.net/10995/107890
Autor:
Kruchinin, D.1 klip3@mail.ru, Farafontova, E.1
Publikováno v:
Glass & Ceramics. Sep2016, Vol. 73 Issue 5/6, p187-189. 3p. 1 Chart, 2 Graphs.