Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Krszjzaniek, Eric"'
Autor:
Krszjzaniek, Eric1
Publikováno v:
Journal of Customer Behaviour. 2023, Vol. 22 Issue 4, p336-339. 4p.
Autor:
Minton, Elizabeth A.1 (AUTHOR) eminton@uwyo.edu, Krszjzaniek, Eric J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Marketing Education Review. Summer 2021, Vol. 31 Issue 2, p93-98. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krszjzaniek, Eric1 ekrszjza@uwyo.edu, Lunde, Matthew1, Simkins, Travis1, Ndichu, Edna1, Baker, Stacey2
Publikováno v:
AMA Marketing & Public Policy Academic Conference Proceedings. 2016, Vol. 26, p74-82. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krszjzaniek, Eric
Publikováno v:
Journal of Macromarketing; Jun2021, Vol. 41 Issue 2, p432-435, 4p
Autor:
Azzari, Courtney Nations1 (AUTHOR) courtney.azzari@unf.edu, Dadzie, Charlene A.2 (AUTHOR), Baker, Stacey Menzel3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Dec2022, Vol. 42 Issue 4, p630-639. 10p.
On Extremity: From Music to Images, Words, and Experiences brings together transdisciplinary scholarship on sounds, images, words, and experiences (human and non-human) to reflect on the polysemic and polymorphic characteristics of extremity and the