Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Krijtenburg P"'
Autor:
Faletic, Sergej, Bitzenbauer, Philipp, Bondani, Maria, Chiofalo, Marilu, Goorney, Simon, Krijtenburg-Lewerissa, Kim, Mishina, Oxana, Muller, Rainer, Pospiech, Gesche, Ercan, Ilke, Malgieri, Massimiliano, Merzel, Avraham, Michelini, Marisa, Onorato, Pasquale, Pol, Henk, Santi, Lorenzo, Seskir, Zeki Can, Sherson, Jacob, Stadermann, Kirsten, Stefanel, Alberto, Surer, Elif, Toth, Kristof, Malo, Jorge Yago, Zabello, Olgas
The GIREP community on teaching and learning quantum physics and the Education section of the Quantum flagship project of the European Union (QTEdu) have brought together different stakeholders in the field of teaching quantum physics on all levels,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.07055
Autor:
Piet Krijtenburg, Arjen de Boer, Lori D. Bash, Gert Jan Scheffer, Christiaan Keijzer, Michiel C. Warlé
Publikováno v:
Perioperative Medicine, Vol 13, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Residual neuromuscular blockade (rNMB) remains a persistent and preventable problem, with serious risks. Methods Our objective was to describe and assess patterns in the use of neuromuscular blocking agents (NMBAs), neuromuscular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1064ebd4cf124d38a32692c0137f873d
Autor:
Piet Krijtenburg, Moira H. D. Bruintjes, Jurgen J. Fütterer, Gert van de Steeg, Frank d’Ancona, Gert Jan Scheffer, Christiaan Keijzer, Michiel C. Warlé
Publikováno v:
BMC Anesthesiology, Vol 23, Iss 1, Pp 1-8 (2023)
Abstract Background Conflicting data exist regarding the effects of deep neuromuscular blockade (NMB) on abdominal dimensions during laparoscopic procedures. We performed a clinical study to establish the influence of moderate and deep neuromuscular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32f8c8760d7f454d83cc2ea9b3723bea
Publikováno v:
Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 17, 023101 (2021)
This review presents an overview and analysis of the body of research on special relativity theory (SRT) education at the secondary and lower undergraduate level. There is currently a growing international interest in implementing SRT in pre-universi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.08059
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Phys. Rev. ST Phys. Educ. Res. 13, 010109 (2017)
This study presents a review of the current state of research on teaching quantum mechanics in secondary and lower undergraduate education. A conceptual approach to quantum mechanics is being implemented in more and more introductory physics courses
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1701.01472
Autor:
Amon Heijne, Piet Krijtenburg, Andre Bremers, Gert Jan Scheffer, Ignacio Malagon, Cornelis Slagt
Publikováno v:
Korean Journal of Anesthesiology, Vol 74, Iss 2, Pp 120-133 (2021)
Background Cytoreductive surgery (CRS) and hyperthermic intraperitoneal chemotherapy (HIPEC) are high-risk extensive abdominal surgery. During high-risk surgery, less invasive methods for cardiac index (CI) measurement have been widely used in operat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d721988535b497bb80f1f1a8613fc18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mariëtte E. G. Kranendonk, Wenzel M. Hackeng, G. Johan A. Offerhaus, Folkert H. M. Morsink, Geertruida N. Jonges, Gerard Groenewegen, Pieter-Jaap Krijtenburg, Heinz-Josef Klümpen, Wendy W. J. de Leng, Leendert H. J. Looijenga, Lodewijk A. A. Brosens
Publikováno v:
Diagnostic Pathology, Vol 15, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Abstract Background Molecular diagnostics can be decisive in the differential diagnosis between a somatic metastasis of type II testicular germ cell tumor (TGCT) or a second primary carcinoma. This is in line with recent recommendations from the Inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efe15965c1be49f0ab91aad0a62eea01
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.