Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Krienert A"'
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 24, Iss 2 (2024)
Implementation of online education pedagogy and practice has expanded rapidly at colleges and universities in recent years, most notably in response to COVID-19. This innovative teaching/learning modality provides benefits to both faculty and student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2528ada7291843ed9f0022286af1be86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Geomorphology 1 November 2022 416
Publikováno v:
Journal of Crime & Justice; Jul2024, Vol. 47 Issue 3, p421-433, 13p
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching & Learning; Jun2024, Vol. 24 Issue 2, p46-65, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
College Teaching. Jul-Sep2022, Vol. 70 Issue 3, p309-318. 10p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Stony S. Samberg, Marjorie L. Brooks, Scott D. Hamilton-Brehm, Joseph M. Krienert, Jonathan W.F. Remo
Flood regimes in large river systems such, as the Mississippi River, are inherently stochastic meaning that floodplain wetlands experience varying hydrostatic pressures of groundwater upwelling (exfiltration) and infiltration from overland flooding.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ae7b3a4c3c821e1e17e941cdb01c6160
https://doi.org/10.5194/egusphere-egu23-8168
https://doi.org/10.5194/egusphere-egu23-8168
Publikováno v:
Global Higher Education and the COVID-19 Pandemic ISBN: 9781003328582
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7d9a7bacc53bc96318ca20bf69475d3c
https://doi.org/10.1201/9781003328582-11
https://doi.org/10.1201/9781003328582-11