Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Kremer, Wim D. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Jong, Lubberta H, Bok, Harold G J, Schellekens, Lonneke H, Kremer, Wim D J, Jonker, F Herman, van der Vleuten, Cees P M, Dep Population Health Sciences, FAH Educating Professionals, Hafd Onderwijsadvies en training, FAH GZ herkauwer
Publikováno v:
BMC Medical Education, 22(1):409. BioMed Central Ltd
BMC Medical Education, 22(1), 1. BioMed Central
BMC Medical Education, 22(1), 1. BioMed Central
Background Programmatic assessment is increasingly being implemented within competency-based health professions education. In this approach a multitude of low-stakes assessment activities are aggregated into a holistic high-stakes decision on the stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ec87cc224e4d2ed6e9f09f4248c82b98
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/420945
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/420945
Autor:
Annandale, Annett, Fosgate, Geoffrey T, Eksteen, Carina A, Kremer, Wim D J, Bok, Harold G J, Holm, Dietmar E, FAH Educating Professionals
Publikováno v:
Journal of Veterinary Medical Education, 48(6), 686. University of Toronto Press
The unusual and tiring physical activity of bovine transrectal palpation (TRP) requires a novel approach to improve students’ TRP and pregnancy diagnosis (PD) skills. It has been shown that students who participated in an exercise program and stude
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d889dd98e174d8724dc20d86279bb0a
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/416147
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/416147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Jong, Lubberta H, Bok, Harold G J, Kremer, Wim D J, van der Vleuten, Cees P M, LS onderwijskwaliteit, Onderwijs- en studentenzaken, LS GZ Landbouwhuisdieren, Onderwijsdirectie
Publikováno v:
Medical Teacher, 41(6), 678. Informa Healthcare
Medical Teacher, 41(6), 678-682. Routledge/Taylor & Francis Group
Medical Teacher, 41(6), 678-682. Routledge/Taylor & Francis Group
Purpose: According to the principles of programmatic assessment, a valid high-stakes assessment of the students' performance should amongst others, be based on a multiple data points, supposedly leading to saturation of information. Saturation of inf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::15addbe6d4b91a405001c28264a07445
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/383583
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/383583
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.