Zobrazeno 1 - 10
of 163
pro vyhledávání: '"Krell, M."'
The Digital Ghost Hunt was a 2017-2019 collaboration between The University of Sussex, King’s Digital Lab and KIT Theatre. The project was funded by AHRC in the Immersive Experience funding stream and was awarded a full grant for the pilot and an e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::16d8bc7038da9099f8b45d5a50704f87
https://eprints.bournemouth.ac.uk/34652/3/IJCMR_DGH_draft_CEIW.pdf
https://eprints.bournemouth.ac.uk/34652/3/IJCMR_DGH_draft_CEIW.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krell, M.1 (AUTHOR), Maglione, M.1 (AUTHOR), Okpara, C.1 (AUTHOR), Abdelfatah, E.1 (AUTHOR), Allendorf, J.1 (AUTHOR), Hewitt, B.1 (AUTHOR), Cohen, S.1 (AUTHOR), Wolfgang, C.1 (AUTHOR), Winner, M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
HPB. 2024 Supplement 2, Vol. 26, pS703-S704. 2p.
In the course of two immersive projects, Digital Ghost Hunt (UKRI/AHRC) and XR3 (UKRI/AHRC; in process), we have developed a framework for temporarily reconfiguring heritage buildings as technological performance spaces for roaming audiences, without
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ff6cfbcc0d003c01bed27b075d5c8313
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.