Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Kravtsov G.G.,"'
Autor:
Kravtsov G.G.,, Kravtsova E.E.
Publikováno v:
Psihologo-Pedagogičeskie Issledovaniâ, Vol 11, Iss 4, Pp 5-21 (2019)
In the article, developing preschool education is considered in the logic of game activity. The authors followed L.S. Vygotsky is considered an imaginary situation as the criterion for the game and distinguishes two-positional nature as its essential
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d17de8114ab84178ba887b97d1685cc4
Autor:
Rubtsov V.V.,, Lektorsky V.A.,, Asmolov A.G., Kudryavcev V.T.,, Froumin I.D.,, Gromyko Y.V.,, Elkonin B.D.,, Lazarev V.S., Bolotov V.A.,, Kravtsov G.G.,, Kravtsova E.E.,, Zuckerman G.A.,, Urazalieva G.K.,
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 14, Iss 3, Pp 5-30 (2018)
On July 10, 2018 a discussion seminar “From Joint Activity to the Construction of New Social Communities: Jointness. Creativity. Education. School” was held at the Moscow State University of Psychology and Education dedicated to the 70th birthday
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60196b519c824a6bbe1818e2942ce232
Autor:
Kravtsova E.E.,, Kravtsov G.G.,
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 14, Iss 3, Pp 67-73 (2018)
The paper considers L.S. Vygotsky’s cultural-historical theory and its interpretation in modern psychology. It shows that psychological content of many concepts introduced by L.S. Vygotsky differs greatly from that of the ones used in theory and pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cfad23a68b9421a82a5493eb2a89a1d
Autor:
Kravtsov G.G., Kravtsova E.E.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 16, Iss 4, Pp 4-13 (2020)
he article raises questions about the causes of those problems and difficulties that occur in modern Russian education, and ways to overcome them. The starting point for the authors' thoughts is the problem posed by L.S. Vygotsky of the correlation a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67c1df155ad04a8fb64367967a8c9283
Autor:
Kravtsov G.G., Kravtsova E.E.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 16, Iss 1, Pp 4-12 (2020)
This article discusses one of the central problems of cultural-historical psychology — the relationship between learning and development. We analyze the modern interpretation of L.S. Vygotsky’s ideas in research and practice and show that much of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.