Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Kravchenko, Aleksandr"'
While the number of children with diagnosed autism spectrum disorder (ASD) continues to rise from year to year, there is still no universal approach to autism diagnosis and treatment. A great variety of different tools and approaches for the on-site
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.09670
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 121, p 02008 (2019)
Galvanic zinc coatings were obtained by using of electrolytes based on ionic liquid choline chloride – urea. Zinc chloride, zinc sulphate and zinc acetate were used as a sources of Zn2+ ions. Influence of zinc salt anion on morphology of deposited
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fe64854f0624511807e6993e1309dd3
Autor:
Kravchenko, Aleksandr, Shevchenko, Andriy, Grahn, Patrick, Ovchinnikov, Victor, Kaivola, Matti
Publikováno v:
In Thin Solid Films 1 July 2013 540:162-167
Publikováno v:
Pedagogical excellence and pedagogical technologies
Педагогическое мастерство и современные педагогические технологии
Педагогическое мастерство и современные педагогические технологии
В статье раскрываются возможности применения технологий проблемного, контекстного и модульного обучения для достижения цели подготов
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kolesov, S.S., Kizitov, R.V., Laptev, A.B., Polyansky, V.A., Golubev, I.A., Markov, A.A., Groysman, A., Webster, S., Shakhmatov, A.V., Alkhimenko, A.A., Badrak, R., Burlov, V.V., Mushnikova, S.Yu., Shvetsov, O.V., Klapper, M., Dam, A., Ghai, B., Kuznetsov, Yu.I., Kravchenko, Aleksandr, Dyachenko, Denis
Publikováno v:
E3S Web of Conferences; 2019, Vol. 121, p1-4, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.