Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Krause, Jennifer M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dauenhauer, Brian, Krause, Jennifer M., Cox, Dannon G., Hodgin, Katie L., McMullen, Jaimie, Carson, Russell L.
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Apr2023, Vol. 42 Issue 2, p206-216, 11p, 1 Color Photograph, 5 Charts
Autor:
Robey, Hillary M., Krause, Jennifer M.
Publikováno v:
Physical Educator; 2024, Vol. 81 Issue 5, p495-519, 25p
Autor:
Krause, Jennifer M., O'Neil, Kason
Publikováno v:
Physical Educator; 2024, Vol. 81 Issue 4, p429-448, 20p
Publikováno v:
Quest (00336297); Jul-Sep2020, Vol. 72 Issue 3, p241-259, 19p, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Teacher education programs have been tasked with the responsibility to develop educators who can successfully infuse technology into their teaching. Despite standards-based expectations, a plethora of technology infusion opportunities, and the import
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/9232
Autor:
O’Neil, Kason M., Krause, Jennifer M.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Track and field is a traditional instructional unit often taught in secondary physical education settings due to its history, variety of events, and potential for student interest. This article provides an approach to teaching this unit using the spo
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/4051
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Classroom response systems have become popular in K–12 and higher education settings in recent years in order to gauge student learning. The physical education environment is unique in that it is difficult to manage the technology associated with t
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/4049