Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Krause, Emily"'
Autor:
Kirkness, Ewen F., Haas, Brian J., Sun, Weilin, Braig, Henk R., Perotti, M. Alejandra, Clark, John M., Lee, Si Hyeock, Robertson, Hugh M., Kennedy, Ryan C., Elhaik, Eran, Gerlach, Daniel, Kriventseva, Evgenia V., Elsik, Christine G., Graur, Dan, Hill, Catherine A., Veenstra, Jan A., Walenz, Brian, Tubío, José Manuel C., Ribeiro, José M. C., Rozas, Julio, Johnston, J. Spencer, Reese, Justin T., Popadic, Aleksandar, Tojo, Marta, Raoult, Didier, Reed, David L., Tomoyasu, Yoshinori, Krause, Emily, Mittapalli, Omprakash, Margam, Venu M., Li, Hong-Mei, Meyer, Jason M., Johnson, Reed M., Romero-Severson, Jeanne, VanZee, Janice Pagel, Alvarez-Ponce, David, Vieira, Filipe G., Aguadé, Montserrat, Guirao-Rico, Sara, Anzola, Juan M., Yoon, Kyong S., Strycharz, Joseph P., Unger, Maria F., Christley, Scott, Lobo, Neil F., Seufferheld, Manfredo J., Wang, NaiKuan, Dasch, Gregory A., Struchiner, Claudio J., Madey, Greg, Hannick, Linda I., Bidwell, Shelby, Joardar, Vinita, Caler, Elisabet, Shao, Renfu, Barker, Stephen C., Cameron, Stephen, Bruggner, Robert V., Regier, Allison, Johnson, Justin, Viswanathan, Lakshmi, Utterback, Terry R., Sutton, Granger G., Lawson, Daniel, Waterhouse, Robert M., Venter, J. Craig, Strausberg, Robert L., Berenbaum, May R., Collins, Frank H., Zdobnov, Evgeny M., Pittendrigh, Barry R.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2010 Jul 01. 107(27), 12168-12173.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20724222
Publikováno v:
Marine Biology. Aug2008, Vol. 155 Issue 2, p205-210. 6p. 2 Charts, 1 Graph, 1 Map.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krause, Emily Louise
Publikováno v:
IndraStra Global.
Suzanne Lacy???s continuous involvement in both the feminist and anti-rape movements during the 1970s helped raise social awareness on the subject of rape, an issue that was rarely taken seriously and often misunderstood. Beginning with a brief outli
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment in Education: Principles, Policy & Practice; Feb2014, Vol. 21 Issue 1, p90-108, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.