Zobrazeno 1 - 10
of 1 249
pro vyhledávání: '"Kraus Nina"'
Publikováno v:
Behavioral and Brain Functions, Vol 7, Iss 1, p 44 (2011)
Abstract Background Neural sensitivity to acoustic regularities supports fundamental human behaviors such as hearing in noise and reading. Although the failure to encode acoustic regularities in ongoing speech has been associated with language and li
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc3a8091f88d459b963e9b5f36501464
Publikováno v:
Behavioral and Brain Functions, Vol 6, Iss 1, p 60 (2010)
Abstract Background Children with pervasive developmental disorders (PDD), such as children with autism spectrum disorders (ASD), often show auditory processing deficits related to their overarching language impairment. Auditory training programs suc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94ff0c0e14dd4bf4b29b756ef3f5a042
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Neuroscience Methods 1 October 2021 362
Autor:
Thompson, Elaine C., Estabrook, Ryne, Krizman, Jennifer, Smith, Spencer, Huang, Stephanie, White-Schwoch, Travis, Nicol, Trent, Kraus, Nina
Publikováno v:
In Clinical Neurophysiology September 2021 132(9):2110-2122
Autor:
White-Schwoch, Travis, Magohe, Albert K., Fellows, Abigail M., Rieke, Catherine C., Vilarello, Brandon, Nicol, Trent, Massawe, Enica R., Moshi, Ndeserua, Kraus, Nina, Buckey, Jay C.
Publikováno v:
In Clinical Neurophysiology August 2020 131(8):1827-1832
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson, Elaine C., Krizman, Jennifer, White-Schwoch, Travis, Nicol, Trent, Estabrook, Ryne, Kraus, Nina
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience October 2019 39