Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Krantz DE"'
Publikováno v:
Annals of the New York Academy of Sciences, vol 1344, iss 1
Leuchter, AF; Hunter, AM; Krantz, DE; & Cook, IA. (2015). Rhythms and blues: Modulation of oscillatory synchrony and the mechanism of action of antidepressant treatments. Annals of the New York Academy of Sciences, 1344(1), 78-91. doi: 10.1111/nyas.12742. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8cb4g19s
Leuchter, AF; Hunter, AM; Krantz, DE; & Cook, IA. (2015). Rhythms and blues: Modulation of oscillatory synchrony and the mechanism of action of antidepressant treatments. Annals of the New York Academy of Sciences, 1344(1), 78-91. doi: 10.1111/nyas.12742. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8cb4g19s
© 2015 New York Academy of Sciences. Treatments for major depressive disorder (MDD) act at different hierarchical levels of biological complexity, ranging from the individual synapse to the brain as a whole. Theories of antidepressant medication act
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5e7f5cd3a35b3ee817c856214b2d1f74
https://escholarship.org/uc/item/8cb4g19s
https://escholarship.org/uc/item/8cb4g19s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.