Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Kramár EA"'
Publikováno v:
Trieu, BH; Kramár, EA; Cox, CD; Jia, Y; Wang, W; Gall, CM; et al.(2015). Pronounced differences in signal processing and synaptic plasticity between piriform-hippocampal network stages: A prominent role for adenosine. Journal of Physiology, 593(13), 2889-2907. doi: 10.1113/JP270398. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2sc29735
Journal of Physiology, vol 593, iss 13
Journal of Physiology, vol 593, iss 13
© 2015 The Physiological Society. Key points: Extended trains of theta rhythm afferent activity lead to a biphasic response facilitation in field CA1 but not in the lateral perforant path input to the dentate gyrus. Processes that reverse long-term
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::0896a26e7de5f0d2a2d00e5e646331fb
http://www.escholarship.org/uc/item/2sc29735
http://www.escholarship.org/uc/item/2sc29735
Publikováno v:
Lynch, G; Lynch, G; Kramár, EA; Gall, CM; & Gall, CM. (2014). Protein synthesis and consolidation of memory-related synaptic changes. Brain Research. doi: 10.1016/j.brainres.2014.11.060. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5302g62t
© 2014. Although sometimes disputed, it has been assumed for several decades that new proteins synthesized following a learning event are required for consolidation of subsequent memory. Published findings and new results described here challenge th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5041ebabab2e569e377c3c81cbbb9936
http://www.escholarship.org/uc/item/5302g62t
http://www.escholarship.org/uc/item/5302g62t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.