Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Kraiss, J. T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Mindfulness-based stress reduction intervention for elementary school teachers: a mixed method study
Autor:
Lensen, J. H., Stoltz, S. E.M.J., Kleinjan, M., Speckens, A. E.M., Kraiss, J. T., Scholte, R. H.J., Leerstoel Finkenauer, Youth in Changing Cultural Contexts
Publikováno v:
Trials, 22:826. BioMed Central Ltd.
Trials
Trials, 22, 1. BioMed Central
Trials, 22
Trials, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Trials
Trials, 22, 1. BioMed Central
Trials, 22
Trials, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
BackgroundIn the Netherlands, more than half of the teachers working in primary education experience high levels of work stress. Compared to other professions, teachers are more likely to drop out from work and develop mental illnesses. Almost one in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.