Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Kraakman, L.S."'
Autor:
Griffioen, G., Mager, W.H., Planta, R.J., Gonçalves, P.M., Minnee, R., Bosma, M., Kraakman, L.S.
Publikováno v:
Nucleic Acids Research, 23, 1475-1480. Oxford University Press
Griffioen, G, Mager, W H, Planta, R J, Gonçalves, P M, Minnee, R, Bosma, M & Kraakman, L S 1995, ' Transcription activation of yeast ribosomal protein genes requires additional elements apart from binding sites for Abflp or Raplp. ', Nucleic Acids Research, vol. 23, pp. 1475-1480 . https://doi.org/10.1093/nar/23.9.1475
Griffioen, G, Mager, W H, Planta, R J, Gonçalves, P M, Minnee, R, Bosma, M & Kraakman, L S 1995, ' Transcription activation of yeast ribosomal protein genes requires additional elements apart from binding sites for Abflp or Raplp. ', Nucleic Acids Research, vol. 23, pp. 1475-1480 . https://doi.org/10.1093/nar/23.9.1475
All ribosomal protein (rp) gene promoters from Sac-charomyces cerevlslae studied so far contain either (usually two) binding sites for the global gene regulator Rap1p or one binding site for another global factor, Abf1p. Previous analysis of the rpS3
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4dc6a653afeea9b69f8b6eb13d90207d
https://research.vu.nl/en/publications/dd0ae610-61a0-4098-a8b4-487b8697d727
https://research.vu.nl/en/publications/dd0ae610-61a0-4098-a8b4-487b8697d727
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.