Zobrazeno 1 - 10
of 1 163
pro vyhledávání: '"Kozlowski J"'
Autor:
Perzyk M., Kozlowski J.
Publikováno v:
Archives of Foundry Engineering, Vol 16, Iss 4, Pp 101-108 (2016)
Statistical Process Control (SPC) based on the Shewhart’s type control charts, is widely used in contemporary manufacturing industry, including many foundries. The main steps include process monitoring, detection the out-of-control signals, identif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0973da535c7b4ecfb3f8bf1ce7244219
Publikováno v:
Archives of Foundry Engineering, Vol 15, Iss 1, Pp 69-74 (2015)
Simulation software can be used not only for checking the correctness of a particular design but also for finding rules which could be used in majority of future designs. In the present work the recommendations for optimal distance between a side fee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bfdf6968b274c9098c4008a0dd44e20
Autor:
Barnes, G.D. *, Kong, X., Cole, D., Haymart, B., Kline‐Rogers, E., Almany, S., Dahu, M., Ekola, M., Kaatz, S., Kozlowski, J., Froehlich, J.B.
Publikováno v:
In Journal of Thrombosis and Haemostasis July 2018 16(7):1307-1312
Autor:
Kozłowski, J., Konarzewski, M.
Publikováno v:
Functional Ecology, 2005 Aug 01. 19(4), 739-743.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3599237
Autor:
Kozłowski, J.
Publikováno v:
Integrative and Comparative Biology, 2004 Dec 01. 44(6), 480-493.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3884950
Autor:
Kozłowski, J., Konarzewski, M.
Publikováno v:
Functional Ecology, 2004 Apr 01. 18(2), 283-289.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3599367
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2003 Nov . 100(24), 14080-14085.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3148915
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Publications
In this session, participants learn ways to use coding tools in elementary classrooms to provide engaging and motivating contexts for students to develop and use mathematical and computational reasoning. Integrating technology to support mathematics
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::86d4db33e329c7d8b514804160dc4c05
https://digitalcommons.usu.edu/context/eled_support_pubs/article/1003/viewcontent/ITLScachecode2023_WelchBondBeckBasham_MathCodingConnections.pdf
https://digitalcommons.usu.edu/context/eled_support_pubs/article/1003/viewcontent/ITLScachecode2023_WelchBondBeckBasham_MathCodingConnections.pdf