Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Kozak, Alex"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European Journal of Pharmacology 2009 618(1):15-21
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging 2004 25(10):1315-1321
Publikováno v:
British Journal of Clinical Pharmacology; Jul2005, Vol. 60 Issue 1, p7-16, 10p
Autor:
Angel, Itzchak, Bar, Adina, Horovitz, Tammy, Taler, Galia, Krakovsky, Michael, Resnitsky, Dalia, Rosenberg, Gilad, Striem, Sarina, Friedman, Jonathan E., Kozak, Alex
Publikováno v:
Drug Development Research; Jul2002, Vol. 56 Issue 3, p300-309, 10p
Autor:
Kozak, Alex1
Publikováno v:
Innovation: America's Journal of Technology Commercialization. 2016 4th Quarter, p1-1. 1p.
Autor:
Shmist, Yelena A, Kamburg, Roman, Ophir, Gal, Kozak, Alex, Shneyvays, Vladimir, Appelbaum, Yori J, Shainberg, Asher
Publikováno v:
The Journal of Pharmacology and Experimental Therapeutics; June 2005, Vol. 313 Issue: 3 p1046-57, 12p
Autor:
Caswell, Tom, Kozak, Alex
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
instname
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Many educators and educational institutions have yet to integrate web-based practices into their classrooms and curricula. As a result, it can be difficult to prototype and evaluate approaches to transforming classrooms from static endpoints to dynam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fe0b4313e0ef3dcd6890a32881fc8750
http://hdl.handle.net/10609/5161
http://hdl.handle.net/10609/5161
Autor:
Kozak, Alexandra
Le Dictionnaire des hapax dans la poésie grecque archaïque, d'Homère à Eschyle vise à inventorier les hapax absolus (mots uniques) de la poésie archaïque. Chaque entrée du dictionnaire offre une traduction du lemme, son analyse morphologique
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2018LYSE2017/document