Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Koyama, Taro"'
Autor:
Soga, Shigeyoshi1 (AUTHOR) soga0509@gmail.com, Koyama, Taro2 (AUTHOR), Mikoshi, Ayako1 (AUTHOR), Jinzaki, Masahiro3 (AUTHOR), Arafune, Tatsuhiko4 (AUTHOR), Kawashima, Makoto2 (AUTHOR), Kobayashi, Kazuhiro2 (AUTHOR), Shinmoto, Hiroshi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Skin Research & Technology. Jan2021, Vol. 27 Issue 1, p56-61. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koyama, Taro, Hackl, Florian, Aflaki, Pejman, Bergmann, Juri, Zuhaili, Baraa, Waisbren, Emily, Govindarajulu, Usha, Yao, Feng, Eriksson, Elof
Publikováno v:
In Journal of the American College of Surgeons 2011 212(3):340-348
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koyama, Taro, Miki, Kunichika
Publikováno v:
産業経済研究所紀要. 24:1-13
Autor:
Gaetano Aiello, Ágnes Neulinger, Klaus-Peter Wiedmann, Raffaele Donvito, Bruno Godey, Kartik Dave, Daniele Pederzoli, Jaehee Jung, Christiane Klarmann, Nadine Hennigs, Suzane Strehlau, Carmen Rodríguez Santos, Koyama Taro, Janka Táborecká-Petrovičová, Hyunjoo Oh
Publikováno v:
Psychology & Marketing. 29:1018-1034
International luxury businesses are challenged by the identification and satisfaction of the common needs and desires of global market segments. Although luxury goods have become available to a wider range of consumers, the traditional conspicuous co