Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Kovas, Konstantinos"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Youth unemployment remains a serious concern in Europe. Poverty rates are higher for young people than for the overall population and involun-tary part-time work or protracted temporary positions expose this generation to a risk of long-term poverty.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::96b9515b40c10cd1314e38855d54a1de
This paper presents TESLA, a Capacity Building, Erasmus+ project that aims to involve Palestinian Universities in the technologies and the re-search movement of Virtual Reality and Virtual Worlds. We present a first in-sight about the activities of t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3c8cdec5c0688507468bb3a7967fc956
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ICALT
Virtual Worlds open up new horizons for the learners that were not available before. In this paper, we present a 3D Virtual World developed to assist tutors in teaching and students in learning the domain of Renewable Energy Sources (RES). Several ty
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.