Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Kovačević Milijana"'
Publikováno v:
Archives of Biological Sciences, Vol 75, Iss 3, Pp 341-350 (2023)
Typha latifolia (cattail) forms natural stands in the transition zone of artificial flotation and mine tailings ponds and is contaminated with extremely high concentrations of metals. We assessed the absorption capacity of the plant, metal transfer t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd9e78e9f3bd4376b96a150f68660837
Autor:
Andrejić Gordana, Kovačević Milijana, Dželetović Željko, Aleksić Uroš, Grdović Isidor, Rakić Tamara
Publikováno v:
Journal of the Serbian Chemical Society, Vol 88, Iss 10, Pp 1055-1064 (2023)
Decades of mining activity have resulted in the accumulation of significant amounts of tailings that are deposited over the natural vegetation, forming deposits tens of meters thick. The tailings are poor in organic matter and macronutrients and cont
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67c0c78c5c474583b543cde3a430d463
Publikováno v:
Plant and Soil, 2020 Aug 01. 453(1/2), 297-312.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48733857
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kovačević, Milijana
Циљ овог рада је приказ различитих истраживања која обрађују тему језичких способности деце са дислексијом. У уводном делу рада, објашњ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10164::17f30a4f553277c33262edd76b4fd3e4
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3866
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3866
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kovačević, Milijana, Runtić, Blanka
Metoda sociometrije u odgoju i obrazovanju omogućuje procjenu položaja pojedinca u razrednome odjelu, procjenu dječjih socijalnih odnosa i otkrivanje grupne dinamike. Uvođenje HNOS-a i primjena novih metoda u nastavi aktualiziraju njezinu važnos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::050f2fc14a9f91cbc79a555c4a33d630
https://www.bib.irb.hr/1071446
https://www.bib.irb.hr/1071446