Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Koutsiouba, P"'
Publikováno v:
Review of Science, Mathematics and ICT Education, Vol 3, Iss 1, Pp 123-140 (2009)
The research presented in this paper explores the degree to which preschool children have the ability to use mental representations which constitute precursor energy models. Twenty-five children (10 boys and 15 girls) participated in the study. They
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba5a833e18d54b7bbd9637dc61e5544f
Autor:
Pectasides, D., Pateniotis, K., Tzimis, L., Trapalli, X., Natsis, P., Arapantoni, P., Taylor-Papadimitriou, J., Epenetos, A., Koutsiouba, P., Athanassiou, A.
Publikováno v:
International Journal of Cancer; Jan1988 Supplement 3, Vol. 41, p83-88, 6p
Autor:
Athanassiou, A., Pectasides, D., Pateniotis, K., Tzimis, L., Natsis, P., Lafi, A., Arapantoni, P., Koutsiouba, P., Taylor-Papadimitriou, J., Epenetos, A.
Publikováno v:
International Journal of Cancer; Jan1988 Supplement 3, Vol. 41, p89-95, 7p
Autor:
Pectasides, D., Bourazanis, J., Economides, N., Pozadzidou, P., Gogou, L., Koutsiouba, P., Athanassiou, A.
Publikováno v:
International Journal of Biological Markers; April 1993, Vol. 8 Issue: 2 p81-87, 7p
Autor:
Tsavaris, N., Vonorta, K., Tsoutsos, H., Kozatsani-Halividi, D., Mylonakis, N., Papagrigoriou, D., Koutsiouba-Kazakou, P., Kosmidis, P.
Publikováno v:
International Journal of Biological Markers; April 1993, Vol. 8 Issue: 2 p88-93, 6p
Autor:
Athanassiou, A., Pectasides, D., Pateniotis, K., Tzimis, L., Natsis, P., Lafi, A., Arapantoni, P., Koutsiouba, P., Taylor-Papadimitriou, J., Epenetos, A.
Publikováno v:
Gynäkologische Rundschau; 1989, Vol. 29 Issue 3, p156-158, 3p
Autor:
Papazoglou, Nicolaos, Kolokouri-Dervou, Eleni, Fanourakis, Ioannis, Natsis, Pantelis, Koutsiouba, Paraskevi
Publikováno v:
Chest; October 1989, Vol. 96 Issue: 4 p840-842, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.