Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Kousha S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anne-Charlotte Wiberg, Ata Ghaderi, Hanna Broberg Danielsson, Kousha Safarzadeh, Thomas Parling, Per Carlbring, Magdalena Jansson, Elisabeth Welch
Publikováno v:
Internet Interventions, Vol 30, Iss , Pp 100570- (2022)
Background: Eating disorders (ED) are severe psychiatric conditions, characterized by decreased quality of life and high mortality. However, only a minority of patients with ED seek care and very few receive treatment. Internet-delivered cognitive be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cff9c06260054697b7702c4b988aba08
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research and Development in Medical Education, Vol 10, Iss 1, Pp 24-24 (2021)
Background: Dental students need to learn effectively to promote their professional services as a part of their daily activities. This study is conducted to determine dentistry students’ experiences of factors that influence their learning. Methods
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aea8966b5f654d129416107223893118
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.