Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Koukopoulos, D."'
Autor:
Sylaiou, S., Dafiotis, P., Koukopoulos, D., Koukoulis, K., Vital, R., Antoniou, A., Fidas, Chr.
Publikováno v:
In Journal of Cultural Heritage March-April 2024 66:86-98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Nowadays, ICT is widely used by teachers in the teaching of cultural heritage. Although many researchers have studied different factors which affect ICT use in education, there is little research examining the factors that influence educators’ sati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::8b798948569b888c1564383d3d7ec6bd
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3059996
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3059996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Theoretical Computer Science
Theor.Comput.Sci.
Theor.Comput.Sci.
In this work, we study the impact of the dynamic changing of the network link capacities on the stability properties of packet-switched networks. Especially, we consider the Adversarial, Quasi-Static Queuing Theory model, where each link capacity may
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.