Zobrazeno 1 - 10
of 356
pro vyhledávání: '"Kotzias, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Substantial knowledge is available on the association of the indoor school environment and its effect among schoolchildren. In the same context, the SINPHONIE (School indoor pollution and health: Observatory network in Europe) conducted a study to co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::51a82f85a2926a827737cd7766cb4394
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3057561
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3057561
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Atmospheric Environment 2001 35(33):5695-5707
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Micro-blogging services such as Twitter have gained enormous popularity over the last few years leading to massive volumes of user generated content. A portion of this content is shared via geo-aware mobile devices, such as smartphones. Pieces of inf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::14fd301bd8e740a709a7bc3e7f0a6a4f
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3070996
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3070996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.