Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Kottemann, Pascal"'
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2021 124:748-758
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2018, Vol. 27, Issue 5, pp. 514-522.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-08-2017-1555
Publikováno v:
Baltic Journal of Management, 2017, Vol. 13, Issue 1, pp. 41-64.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BJM-02-2017-0031
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2017 79:90-106
Publikováno v:
Hofmann, J, Kottemann, P, Schnittka, O & Johnen, M 2018, Talent or popularity? An empirical analysis of the determinants of the brand image of human brands through the example of professional football players . in People Making Marketing : Proceedings of the 47th Annual Conference of the European Marketing Academy . European Marketing Academy, 47th Annual Conference of the European Marketing Academy, Glasgow, United Kingdom, 29/05/2018 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3062::a4ec8bf0fc6e831a35dec85bae050888
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/b6151aff-c759-444e-807d-21ff19370e36
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/b6151aff-c759-444e-807d-21ff19370e36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.