Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Kotok, Stephen"'
Publikováno v:
Peabody Journal of Education (0161956X); Sep/Oct2024, Vol. 99 Issue 4, p433-448, 16p
Unfulfilled Potential : High-Achieving Minority Students and the High School Achievement Gap in Math
Autor:
Kotok, Stephen
Publikováno v:
High School Journal, 2017 Apr 01. 100(3), 183-202.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90024211
Publikováno v:
American Journal of Education, 2016 Aug 01. 122(4), 569-599.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26544510
Autor:
Frankenberg, Erica, Kotok, Stephen
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 2013 Jan 01. 88(1), 112-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42001747
Autor:
Kotok, Stephen1 (AUTHOR) steve.kotok@gmail.com, DeMatthews, David2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clearing House. Jan/Feb2018, Vol. 91 Issue 1, p1-6. 6p.
Autor:
Kotok, Stephen, Sorden, Alexa
Publikováno v:
Journal of Cases in Educational Leadership; Jun2022, Vol. 25 Issue 2, p169-180, 12p
Autor:
Kotok, Stephen, Knight, David S.
Publikováno v:
Leadership & Policy in Schools; Apr-Jun2022, Vol. 21 Issue 2, p345-360, 16p, 1 Diagram, 2 Charts, 3 Graphs
Dual enrollment (DE) programs are on the rise nationally. This study uses recently available nationally representative data to examine which student and school characteristics predict participation in DE in the United States. We connect DE participat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::41066eef6a52a705f07b3ff151d8c99e
Publikováno v:
Journal of School Leadership; Sep2021, Vol. 31 Issue 5, p373-395, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.