Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Kotila, Aija"'
Autor:
Pirinen, Veera, Eggers, Kurt, Dindar, Katja, Helminen, Terhi, Kotila, Aija, Kuusikko-Gauffin, Sanna, Mäkinen, Leena, Ebeling, Hanna, Hurtig, Tuula, Mäntymaa, Mirjami, Loukusa, Soile
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders May-June 2024 109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gabbatore, Ilaria, Dindar, Katja, Pirinen, Veera, Vähänikkilä, Hannu, Mämmelä, Laura, Kotila, Aija, Bosco, Francesca M., Leinonen, Eeva, Loukusa, Soile
Supplemental material, sj-docx-1-fla-10.1177_01427237221149310 for Silent Finns and Talkative Italians? An investigation of communicative differences and similarities as perceived by parents in typically developing children by Ilaria Gabbatore, Katja
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a48d445d08e3e5c98a48fde59f199f68
Autor:
Kotila, Aija1 aija.kotila@oulu.fi, Hyvärinen, Aapo2, Mäkinen, Leena1, Leinonen, Eeva3, Hurtig, Tuula4,5,6, Ebeling, Hanna5,6, Korhonen, Vesa7,8, Kiviniemi, Vesa J.7,8, Loukusa, Soile1
Publikováno v:
Scientific Reports. 12/10/2020, Vol. 10 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.