Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"Koslow, S."'
Publikováno v:
Science, 1972 Apr . 176(4031), 177-180.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1732995
This article approaches the question of media neutrality by investigating whether ideation techniques such as templates produce the same quality of advertisements across media. Some 207 advertising professionals responded to a hypothetical brief with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::64eea5dc487dcfe56c8480b69089f7a3
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34991/1/Tevi_12549.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34991/1/Tevi_12549.pdf
Publikováno v:
2019 INFORMS Marketing Science Conference
Advertising professionals praise the role of consumer insight in solving advertising problems creatively. Marketing clients and account planners claim to use insight to inject the necessary strategy into a campaign, building a creative platform upon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::40b538cd8185ea06a9467513df9b15af
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/38691/1/1242016_Tevi.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/38691/1/1242016_Tevi.pdf
Publikováno v:
18th International Conference on Research in Advertising 2019 (ICORIA 2019)
This paper examines how ideation techniques like the Templates method (Goldenberg, Mazursky and Solomon 1999) can overcome the limitations of poor client quality and low intrinsic motivation so to produce highly creative outcomes. We present a 2 X 4
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::92d57bd7ca78784e2031f40ffc8b87ed
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/38687/1/1241915_Tevi.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/38687/1/1241915_Tevi.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science, 1972 Oct . 178(4057), 166-168.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1734875
This paper explores rhetoric theory as a comprehensive theory of the advertising development process. It compares the five canons of rhetoric with the stages in the advertising development process to explore the possibility of finding parallels betwe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::74eea4fe067f4b27f7d87de1ed7f8490
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34990/1/Tevi_12550.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/34990/1/Tevi_12550.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.