Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Kosha, J."'
Autor:
Kosha J. Mehta
Publikováno v:
Discover Psychology, Vol 4, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Sleep and mood/emotion influence learning and academic achievement. However, inconclusive/contradictory findings have been reported. Unlike previous studies that examined either sleep or mood and grade-point-average (combined result of sever
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/962af01a44424f77ae4dbb3ac84f48d5
Autor:
Mehta, Kosha J.1 (AUTHOR) kosha.mehta@kcl.ac.uk
Publikováno v:
Discover Psychology. 8/9/2024, Vol. 4 Issue 1, p1-16. 16p.
Autor:
Mehta, Kosha J.1 (AUTHOR) kosha.mehta@kcl.ac.uk, Aula-Blasco, Javier2 (AUTHOR), Mantaj, Julia3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/19/2024, Vol. 19 Issue 7, p1-21. 21p.
Publikováno v:
In The American Journal of Pathology October 2023 193(10):1427-1439
Autor:
Kosha J. Mehta
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 9, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstract Academic achievement and cognitive functions are influenced by sleep and mood/emotion. In addition, several other factors affect learning. A coherent overview of the resultant interrelationships is essential but has not been presented till d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7581e3849f1b420095289032a628be6c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mehta, Kosha J.
Publikováno v:
Current Stem Cell Reports; 10/5/2024, Vol. 11 Issue 1, p1-7, 7p
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 29, Iss 0, Pp 1-19 (2021)
Collaborative learning offers benefits but there is insufficient information on how students perceive specific digital tools supporting collaborative learning and whether there are content-related differences in students’ perceptions. Here, we util
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46a9d4d2f20541b4820979466284961d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.