Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Korte, S. M."'
Autor:
Korte, S.-M. (Satu-Maarit), Körkkö, M. (Minna), Paksuniemi, M. (Merja), Hast, M. (Miia), Mommo, S. (Sanna), Selkälä, A. (Arto), Keskitalo, P. (Pigga)
In this study, we examine the experiences of teachers, particularly in relation to their remote teaching competencies, in the county of Lapland, North Finland, during the COVID-19 pandemic, as they face new pedagogical challenges in remote teaching.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6659021342d2554d7b37c5c2549376ea
Autor:
Korte, S.-M. (Satu-Maarit), Körkkö, M. (Minna), Paksuniemi, M. (Merja), Hast, M. (Miia), Mommo, S. (Sanna), Selkälä, A. (Arto), Keskitalo, P. (Pigga)
Tiivistelmä Tässä artikkelissa tarkastelemme Lapin alueen opettajien etäopetukseen liittyviä kokemuksia COVID-19 -pandemian aikana. Opettajien etäopetuksen osaamistarpeiden tunnistamiseksi tutkimuksessa hyödynnetään kyselyaineistoa (N=164),
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6f54dd4d88b2fb08570d73ec0c1a8d1b
Autor:
Paksuniemi, M. (Merja), Körkkö, M. (Minna), Korte, S.-M. (Satu-Maarit), Joona, T. (Tanja), Keskitalo, P. (Pigga)
This chapter discusses pre-service teachers’ views about the United Nations (UN) Convention on the Rights of the Child and how teachers perceive their connection to the educational context and their work. The authors argue that pre-service teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::293b464cda6dc95f1d1db9acfde2f84a
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023041436594
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023041436594
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kops, M. S., Kjaer, Joergen B., Güntürkün, O., Westphal, K. G.C., Korte-Bouws, G. A.H., Olivier, B., Korte, S. M., Bolhuis, J.E., Afd Pharmacology, Pharmacology
Publikováno v:
Behavioural Brain Research, 327, 11-20
Behavioural Brain Research, 327, 11. Elsevier
Behavioural Brain Research 327 (2017)
Behavioural Brain Research, 327, 11. Elsevier
Behavioural Brain Research 327 (2017)
Severe feather pecking (SFP) in chickens is a detrimental behaviour with possibly neurochemical deficits at its base. Recent neurological studies depicted conflicting results on the role of serotonin (5-hydroxytryptamine, 5-HT) and dopamine (DA) in t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c5e5d545ad4ef69b7ff7c7e4e527935c
https://research.wur.nl/en/publications/brain-monoamine-levels-and-behaviour-of-young-and-adult-chickens-
https://research.wur.nl/en/publications/brain-monoamine-levels-and-behaviour-of-young-and-adult-chickens-
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van der Stalay, F. J., de Groot, J., Schuunnan, T., Korte, S. M., Sub BasicPharmacology&Psychopharmacology
Publikováno v:
Physiology & behavior, 93(3), 453. Elsevier
Physiology and Behavior, 93(3), 453-460
Physiology and Behavior 93 (2008) 3
Physiology and Behavior, 93(3), 453-460
Physiology and Behavior 93 (2008) 3
The aim of this study was to develop an animal model of major depression. Since two thirds of depressive patients are women, it is important to develop specific female animal models of depression. We therefore determined the consequences of chronic s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::96c7527804a87c65f2b19e221010b989
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/309528
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/309528
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.